Kızlar bebeğim sadece mamayla besleniyor.
Doğduğundan beri Hipp marka kullanıyorum.
Eczaneden sürekli 800 gramlık paket olanı alırdım bu kez gittiğimde yoktu 350 gramlık iki kutu almak zorunda kaldım, neyse mamayı açtım renginin bi tık koyu olduğunu farkettim. Yani 800 gramlık olanda mama resmen süt beyazıydı.
Bunda koyu sarı.
Bir de bebeğim her mama içtiğine kaka yapmaya başladı. Bir huzursuzluk hali ve ıkınma derken bir bakıyorum biberon ağzındayken kaka yapıyor. Kakasında da koyu yeşil mi desem siyah mı bilemedim renkler gördüm.
Sindirim sistemi sürekli gelişiyor, kendi florası oluşmaya başlıyor dicem ama mama baştan beri aynıydı sadece gram değişti. St 2027 bu arada. İlk baktığım o oldu, sizce mama mı değişiyim napsam bilemedim.
Bebelac gold var şuan nöbetçi eczanede evimin yakınında. Ne önerirsinizzzz. 🥲