Kızlar selam biz 2 aylıkken oğlumuzu sünnet ettirdik şimdi 2 yaşında pipisinde dikiş izi kaldı. Hoca muayene etti bir şey olmaz dursun diyor. Kulak memesindelki gibi delikler olduğu için içine ölü deri doluyor arada sıkıp boşaltıyorum bu hep böyle mi olacak ya? İkinci kez çocuğu kestirmek istemiyorum bunu yaşayan var mı?