akgununannesi gulkayaa benim bebeğim oldu öğlen ve akşam şampuansız her gün 2 şer kez banyo yaptırdım ortalama 4-5 dk yeterli haldur huldur banyoya gerek yok ılık suyla suya sokup çıkarmak gibi bir doktorun videosunda da salatalık sürmek diye duymuştum inatçıysa da artık çinko krem
akgununannesi gulkayaa benim bebeğim oldu öğlen ve akşam şampuansız her gün 2 şer kez banyo yaptırdım ortalama 4-5 dk yeterli haldur huldur banyoya gerek yok ılık suyla suya sokup çıkarmak gibi bir doktorun videosunda da salatalık sürmek diye duymuştum inatçıysa da artık çinko krem
Umutunannesi_ Doğal gül suyu ve deniz suyu iyi geliyor oğlumda olmustu kullandim geçti gül suyu ile birde klima varsa serin yerde daha çabuk geçiyor atletle gezdirdim bu surecte
sayfer Merhabalar benim oğlum da yaklaşik bir aydır öyleydi herşeyi denedim hiç birşey giydirmedim yinede geçmedi sağlık ocağına gittim artık ve jreö verdiler sadece üç gün uygulanmalı biraz daha hafifledi