ikiaslanannesi , yok artık ya yani ne denir ki
Ama öyle maalesef yani Urfa deyince insanların o tepkileri normalmiş gerçekten birebir yaşayınca anlıyor insan , tek dertleri para sadece , çünkü bizde vicdansız bir ev sahibinin ağına düştük , ama kurutuluyoruz inşallah 🙏