Merhabalar arkadaşlar 1 aydır sürecin içindeyiz. Tuvaleti gelince söylüyor gidiyoruz küçük çişte problem olmadı bu zamana kadar ilk günler kaçırmalar dışında tabi. Gece gündüz direk bezi attım. Ama şu kaka olayını aşamadık hala. Kakasından korkuyor klozete oturmak istemiyor ve nere denk gelirse oraya kaka yapıyor çığlık kıyametiz 1 haftadır. 1 hafta öncesinde zaten yine söylüyor gidiyorduk korksa da bir şekilde oturuyor yapıyordu ishal oldu geçtiğimiz günler o günlerden sonra oldu galiba daha cok korktu bu süreçte.. şuan düzeldi ama hala aynıyız önerilerinizi bekliyorum 2 bucuk yaşındayız bu arada kendini ifade ediyor