Merhaba herkes aynı mı bilmiyorum benim oğlan çok ama çok dikkatsiz .6 yaşında kırk kere derim şunu s9yle yapma diye .okur ederim de çocuğa nasıl davranacağını bilirim yani ama bu nedir Allah’ım… Defalarcaxama defalarca tapam dedigim şeyi yapar nedenini de anlatırım aynı. Kardeşinin başını kirkkere vurdu yere artık suclamaktankorkuyorum. İçimden bağırmak çağırmak geliyor. . Her şeyi ama her şeyi o kadar dagitiyor ki … Salonda koltuğa fırlıyor koltukların her biri bı yerde. Bu sıcakta örtü getirip sariniyor ortalığa atıyor gidiyor. Buzdolabından bişey alıyor güm güm alırken dolaba diziyle ritim tutuyor yapma diyorum sürekli her aldığında böyle … Sürekli bişey mirildaniyor şarkı gibi …sürekli anneeeee anneeee bişey istiyor odaya gidiyorum 5 dk dinleneyim diye bişey bahanesiyle gelir yatak odasında çocuğu uyutuyorum uyuyacak diye gelir yatakta zıplar çarşafı çıkarır artık ziplamaktan yastıkları bozduğu gibi birden öbür odaya gider… Sürekli kısa süreli mesagalesi var. Oynayalım konuşalım isterim dikkatini vermez ve çok sevdiği tek etkinlik LEGO yapmak uzun süreler legolardan taşıtlar yapar va getirir anne bak ne yaptım der. Her an … Artık oğlum ben legolarla oynamayı pek sevmiyorum diyorum onu babana sor diyorum ama herşeye bak pervane nasıl dönüyor bak arabam nasıl gidiyor bak bak bak…. kucukle ilgilenemmiyorum resmen. Ya çalışmaya başlayacak Haziran’da. İnşaallah. Bir senemi doya doya çocuklarımla geçireyim diyorum sabrımı öyle tasiriyor ki …. Yemek koyarım yemez surekli sofrada konuşuyor konuşmaktan yemek yemiyor oderece. Bişey konusmamiza bile izin vermiyor eşimle günün konularını konusamiyoruz sürekli. Baba bak anne bak.. hemen yemekten kalkar dursa da benim zorumla durur bı de beni zorlayamazsindiyor falan .nedir bu Allah’ım