mucizemgelsin61 Kızlar 6 aylık kızım ben ona normalde kaynamış soğumuş su veriyorum annem az önce baktım normal su içiriyor bardaktan bişey olurmu ki
YorgunAmaMutluAnne mucizemgelsin61 ben çocuklarıma hep öyle verdim bir şey olmadı ne olabilir ki su sonuçta ?
organikirmik mucizemgelsin61 yarasın, kaynamış soğumuş su içmesine gerek yok zaten artık o ilk aylarda mamanın içindeki bakterilerden dolayı olan bir şeydi
Perii0 mucizemgelsin61 ishal olabilir dikkat et benim oğlum 12 aylıktı verdim iki defa anında ishal oldu Bu arada çeşme suyu yani normal Sudan kastınız dimi
mucizemgelsin61 YorgunAmaMutluAnne Aman ne bilim doktor en son kaynamış su verirsin dedi de o yüzden pinpiriklendim biraz😒
mucizemgelsin61 organikirmik Anladım cnm ne bilim doktor öyle söylemişti bende o şekilde devam ediyordum hep
re11 mucizemgelsin61 çeşme suyu bende vermem ama normal temiz su veriyorum hiç kaynatmadım her şeyide abartmaya gerek yok bence
gg3848 mucizemgelsin61 ben 10 aylık olana kadar hiç kaynamamış su vermedim ama bir kereden bir şey olmaz bence
Pamukhanim_ mucizemgelsin61 doktorlar kaynamış ılımış olmasada olur diyor 6. aydan sonra ben hiç öyle vermedim bişey de olmadı
Perii0 mucizemgelsin61 ben kabızlığa razıyım ishal olmasındansa yaa ishal bizimkini mahf etti piskolojimi bozdu kabızlığa şöyle böyle çaresi kolay oluyor da ishal çok Zor 🥲
mucizemgelsin61 Perii0 Ay ne bilim bakteri falan olurmu dedim hasta olurmu acaba ben biraz pinpirikliyim zaten😀
mucizemgelsin61 Perii0 hadi yaaa😀😀 ay kız ne bilim benimde bozuldu ama nerdeyse yapıyo böyle azıcık kıçında kalıyor çocuk bayadır tam yapamadı kakasını
cLearQueen mucizemgelsin61 kaynayip soguyan suyu onermedi bizim doktor zaten. Anneniz dogru olanı yapms