yesimyaman Anneler merhaba. Bebeğim 17 günlük. Sürekli huzursuz ve gazi var. Sab simplex öneriyorlar aranızda kullanan var mı.. Metsil kullanıyorum ama çok işe yaradığını düşünmüyorum. Bir de 3 gündür kaka yapmıyor, ne yapmam lazım
ElvisDemir-moms yesimyaman metsil bir çok bebekte işe yaramıyor malesef.. Biz nurse harweys kullanmıştık okadar memnun kalmıştım ki ve içerik olarakta çok temiz isterseniz bir onu deneyin
Gldekpnci yesimyaman sap sımplex kullanmıştık bizde 1-1 buçuk ay boyunca kullandık her mamaya 15-20 damla şeklınde verıyodum anca işe yarıyordu heryerde en fazla 5 damla diyor fakat çok gazlı bebekleri fazla verince anca iyi geliyor
dbtn Benim bebeğim de 39 günlük sab simplex kullanıyoruz ama bazen etki etmiyor bazen çok rahat oluyor sizce değiştirmeli miyim damlayı ?
demetbaharemir Gldekpnci her mama derken ben 2 saatte bir 2.5 cc mama verıyorum 2 saatte bir mi bu kadar vermekiyim? Yoksa siz mamayı az sıklıkta mı verdınız
kuzeymommmm Çok küçük ne kullansanızda hiç biri tamamen geçirmicek masajlar çok işe yarıyor ve nursey kullanmıştım ben sürekli ve hergün mutlaka duş aldırın rahatlatıyor
akgununannesi yesimyaman önermem ben kullandım doktorum şunu söyledi su vermediğin bebeğe içinde kimyasal olan metsil veya benzeri bir şey verme colkids önermişti o da işe yaramadı sab simplex kısa süre kullandım o da işe yaramadı bir aralar biogia diye bir şey varmış ama kalkmış o yarıyor diye duymuştum ama gaz damlalarına iyi bakmıyorlar açıkçası 3 gün kaka yapmaması da normal doktorunuza sorun mutlaka izin verirse az miktarda (soğuk sıkım) zeytinyağı işe yaramıştı benimkinde damllıkla 4-5 damla veriyordum
zeynepinannesi07 yesimyaman Biz doktorunuzun tavsiyesiyle Aguline kullanmıştık. Eczane de bulunuyor. Ekstradan ben clinikid masaj yağı kullandım. İkisi de çok işe yaşamıştı bizde. Düzenli bir hafta kullandıktan sonra gözle görülür fark olmuştu. Kendi kendine gazlarını çıkarmaya başlamıştı. Öneririm.
busra8788 Buçuk aylıkken başladı gazı bebeğimin kaka da yapmıyordu doktor kakasını yapmayabiliro rahatsız etmez gaz çıkaramıyor ondan huzursuz dedi ama bence kakasını yapamaması da huzursuz ediyor. Gazı için nurse harveys colex çok işe yaradı ama kakası için bi çözüm bulamadım hala bebeğim kabız mecburen ilaçla yaptırıyorum
busra8788 Buçuk aylıkken başladı gazı bebeğimin kaka da yapmıyordu doktor kakasını yapmayabiliro rahatsız etmez gaz çıkaramıyor ondan huzursuz dedi ama bence kakasını yapamaması da huzursuz ediyor. Gazı için nurse harveys colex çok işe yaradı ama kakası için bi çözüm bulamadım hala bebeğim kabız mecburen ilaçla yaptırıyorum
Gldekpnci demetbaharemir evet her mama verdıgımde veriyodum 2 saattte bir mamaysa en az 15 damla koyuyordum anca iyi geliyordu siz yinede doktorunuza sorun isterseniz içiniz rahat olması açısından