aslihanfindik 23 günlük bebeğim var ben de tecrübesiz bir anneyim çişden çok kaka yapıyor en az 10 kakalı bez değişiyorum normal mi kilo alımı da yavaş çok kaka yaptığı için mi acaba
re11 aslihanfindik benimde bebeğim çok kaka yapardı 4 aylık olana kadar çok nadir çişini götürdüm kilo alımı da hep iyiydi bence onunla bir alakası yoktur
Ozgeylulll aslihanfindik Süt alerjisi olan bebeklerde kaka sayısı çok fazla olabiliyor ishal olabiliyor başka bir sıkıntı var mı kakasında mukus falan
aslihanfindik re11 anladım o zaman çok kaka yapması normal internette 1 ile 3 kakalı bez diyordu ondan emin olamadım
mmisa re11 benim bebeğimde 4 aylık oldu hergün 5 defa kaka yapardı Şuan 6 aylık cokcok azaldı valla aynen öyle
aslihanfindik Ozgeylulll yok sadece her gaz çıkarmasında kaka da geliyor bazen çok bazen az makus yoktu
Zeynepinnannesii26 aslihanfindik Benim bebeğim de 18 günlük 2 3 kez yapıyor anne sütü alıyor sadece ama bilemedim