Bircicekannesiii Doktor duş aldır sık sık birde hafif lif yap dedi. Ben lif yapmıyordum korkudan. Birde nemlendir dedi Bepanthol çok işe yaramadı açıkçası boynu kendiliğinden geçti doktora gittiğimizde azalmıştı zaten kolları vardı sadece. Sudocrem sürdük kollarına ama o mu işe yaradı yoksa oda kendiliğinden mi geçti havanın durumundan emin değilim