simseklivekalpli Bir daha dünyaya gelmek ister miydiniz, tek şart aynı ailede aynı şartlara doğacaksınız. Sonrasını istediğiniz gibi şekil verebilirsiniz. İster miydiniz, neleri farklı yapardınız? Ben hiç istemezdim bu kadar yeterli 🫠🫣
nilikonunannesii simseklivekalpli dünyaya bir daha gelmek istemezdim ya çok rahattım her türlü imkanım da vardı ailemi ve şartlarım aynı olsaydı da bir şey farketmedi bende istemezdim 🤣
Meri-Mel simseklivekalpli Gelmek isterdim de derim yok da derim evlenene kadar evet sonrası şüpheli 🥲 ama kızımı düşününce evet 😁😁😁
ShutUp simseklivekalpli aman aman tövbe mükemmel bir hayatım hiç olmadı şu saatten sonra da olmaz diye düşünüyorum. Kısacası asla istemezdim
simseklivekalpli Ogulluana sonunda isteyen birini buldum 💞 herşey ayni mi olurdu değiştireceğiniz bi şeyler var mı
nilikonunannesii simseklivekalpli hemen değil canım bidaha gelmek istemezdim yani şuan gelmişiz bari evlatlarımızı büyütelim 🤣
Ogulluana simseklivekalpli annem babam kardeşim benim için çok değerli iyiki varlar. Lisede sözelci olmazdım sanırım bunu değiştirmek isterdim. Bir de üniversitedeyken erasmusa giderdim. Başka değiştireceğim bir şey yok. Evliliğimden de şartlarımdan da memnunum