Gece oğlum yarım saatte bir uyandı 8. Ay atağı, diş çıkartması, emeklemesi derken her şey giderek zorlaşıyor. Desteksiz büyütüyoruz eşimle. İnanın o kadar yorgun hissediyorum ki kendimi ne uyku düzeni var ne kişisel bakım var vakit yok bir kere. İşe başlayacağım onun stresi var. Yedi sülalem memlekette yaşıyor kafamı dağıtacağım bir yerde yok kısacası. Annelik ya işte hep güler yüz neşe mutluluk saçmaya çalışıyorum. Eşime vakit ayırmaya çalışıyorum eve yetişmeye çalışıyorum. Oğluma zaten bazen işi gücü bırakıp eşimle beraber çocuk gibi oyun oynuyoruz. Bu sabah artık eşimi uğurlarken adama hayırlı işler diyeceğime iyi geceler dedim ahdhajsjsh ooof bitmiyor. Öyle anlatayım dedim.