mertinannesi__ bizde çok acayip sorular vardı ya. Gün kavramı var mı, uzun kısa bilir mi, düğme ilikleyebilir mi, 3.5 yasinda bu ne azim diyemedim tabi ama geri çıktı böylece 🤣 konuşuyorlar ya sıkıntı yapmayın insallah okula alışır baya faydası oluyor çünki