Kızlar Kolik bebeğim var gece hep ağlıyor akşam 9 saat 1 e kadar gündüz vakti ağlamıyor ama uslu da durmuyor 38 günlüğüz sürekli kucak bazen meme de huysuzlanıp yumruk yapıp kendini çekiyor acaba bu gündüz de bazen huzursuzluk devam eder mi ağlama nöbeti değil ama sürekli temas sürekli yanımda olmak istiyor bir de meme de bazen huysuzlanıyoe süt olsa da herhalde bu gaz sancısı benim gibi olan var mı