Prince olgunlaşmasını beklemeniz lazım, yumuşacık olacak böyle çatalla ezdiğinizde muzdan daha yumuşak olması lazım. Aslında avokado tatsız birşey yani tatlı desen değil acı hiç değil ama tuzlu desen değil 😂 daha çok muzla birleştiriliyor çocuk için ben kendim yiyeceğim zaman salatalara koyuyorum ya da muz ve kakaoyla püre yapıp tatlı niyetine yiyorum, çok faydalı.