hicrancavdar Kubra34 sezeryan doğum yaptığı için ilk zamanlarda bizde mama kullandık en az 3 saat uyuyordu
shdemir Kubra34 Benim oglum 6 bucuk aylık gece 12 bucuk gibi tamamen uykuya dalıyor sabah 6 bucukta mamaya kalkiyor
ozdenarda Kubra34 bebeğim 5ay13 günlük on buçuk gibi içip uykuya dalıyor ben daha geç yatyrm yatmadan saat bir gibi uyku arası beslemesi yapiyrm daha sonra kedi uyaniyor5 6 gibi yiyip tekrar uyuyor sonrada 8gbi kalkıyor tekrar yiyor
Kubra34 [bilinmeyen] A evet ayını belirtmemişim 4buçuk aylık .1aydır mama da vermeye başladım 2saatte bir uyanıyor neredeyse gece .Gündüz beslenmesi gibi.Alıştırmak istemiyorum zaten her uyandıgında da mama vermiyorum emziriyorum da
Mdhgks Kubra34 gece beslenmesini kesmezsen 4 aydan sonra cocuk 3 yaşına kadar ister dedi son 12 gibi tam doyurup sabah 6 ya kadar verme dedi doktorum öyle yapıyorum cok rahatladım o da ilk zorladı ağladı yalancı meme sallama falan tekrar uyuttum şimdi alıştı
Kubra34 Mdhgks ya ben de alışkanlıga dönüşmesinden korkuyorum aslında çünkü zamanla rutine biniyor kurulu saat gibi aynı zaman diliminde kalkıyorlar.Ama bazen baya çıglık kıyamet kalkıyor gece 12den 6ya da cok uzun degil mi 1kez olsa razıyım
Kubra34 [bilinmeyen] Benimki de sık kalkmaya başladı ben alışkanlık olmasın istiyorum bu durumun ,napacagımı da kestiremedim önceden daha uzun uyurdu şimdi gündüz 2saatte bir besleniyor sagdıgım süt veya mamayla.Gece de2saatte bir kalkmaya başladı
Cnsgzde Kubra34 Kubra34 benım bebeğim 2.5 aylık gündüz ne yaparsam yapım uyumaz kısa kısa kestirmeler şeklınde en fazla toplamda 1 saat uyumuş olur gece 12 de 1 de yatar 5 yada 6 ya kadar uyur ama onun dışında gündüz hiç uyutamam
Nevintuna Bız 4 aylık olduk bazen ıkı defa bazen 3 defa kalkıyoz mamayla beslenıyo Cok nadır bır kere kalktığı oluyo Insallah ılerde daha az kalkar
Kubra34 Nevintuna Umarım🙏🏻Hani mama daha tok tutuyor uzun uyurlar vs. Mantıgı var ya o bizim bebeklere işlemiyor demek ki..Beni emerken 9da uyurdu 1de uyanır emer yatar 3de emer 5de emerdi sonra red oldu aşamadım sütüm azaldı gün içinde sagıp vermeye başladım ama yeterli olmuyor artık tabi
Mystery Nevintuna yani kendisi uyandığı zaman mı besliyorsunuz? Benm oğlum şuan 3 aylık olacak 2 gün sonra ben hala 3 saatte bir veriyorum
Kubra34 ozdenarda işte bu düzeni bebek kendimi oluşturuyor bizler de rutin oluşturabilir miyiz gece beslenmesinde aslında bu postu o yüzden açtım 😊
Kubra34 [bilinmeyen] 4buçuk aylık uyumadan mama veriyorum gece de emzirdikten sonra mama veriyorum eger çıklık kıyamet uyanmamışsa.Evet uyku gerilemesi sanırım yaşıyoruz 🤷🏻♀️
shdemir Kubra34 Canım benim oglum kendi rutinini kendi belirledi acikcasi. Sadece 4.ayinda 15 gün süreli bi uykusuzluk yasadik geceleri hic uyumadigi oldu oda atak haftasindan kaynaklimiydi bilmiyorum onun disinda suan 6 bucuk aylik 3.ayindan beri her gece bu sekilde. Gece gündüz ayrimini kendisi yapti yani.
ozdenarda Kubra34 aslında uyku düzenini kendi oluşturdu bende devam ettrdim çok iyi oldu tabi mamasını içip uyucagini biliyor gece ben besliyorum sabaha karşıda kendi kalkıyor tabi saat konusunda sabah kalkmasından sekmeler oluyor
Kubra34 [bilinmeyen] Evet diş henüz yok ama belirtileri çok fazla..Sabahta işe gidiyorum baya zor oluyor sürekli uyanmak..
Nevintuna Mystery kendısı uyanınca verıyorum ıcıp tekrar uyuyo 3 4 saat dayanıyo bazen 5 bıle oluyo bazende 2 Degısıyo sureklı anlamadım bende
Mystery Nevintuna ya bazen bende uyanamıyorum bi bakıyorum 5 saat olmuş ama uyanmamış uykusunda yediriyorum, ama genelde 3 saatte bir veritorum acaba ne zaman bıraksam bu şekilde beslemeyi düye düşünüyorum kendisi uyanınca beslemek istiyorum henüz doktorada sormadım