gokyuzundekidinazor Nası geçiyor kutlamalar nasıl süprizler aldınız🥹💕 Benim 10 ağustos da 2 senedir hiç bi özel günüm kutlanmadı muhtemelen bu senede boş geçilir ama sizler nasıl geçiriyorsunuz ❤️pozitif dolalım
Gamzelikiz_34 gokyuzundekidinazor iyiki doguduk 🥰😅benım 14dunde daha var hediyede gözüm yok bı sevgı söz yeter benım için😊😇
Madamehappyyyyy gokyuzundekidinazor Sadece eşim kutladı pastasını almıştı yemeğe çıktık ve hediyesi de sevindirdi 😍o da bana yetti,büyük ablam ise tatile gitmeden hediyesini vermişti. Annem ve diğer ablam telefonda kutladı ve ablam yemeğe çıkmamız için oğluma baktı 🥲en iyi hediyeydi diye bilirim. 😃
neslika gokyuzundekidinazor sen yazana kadar ben bile unutmuşum bu ay doğduğumu 😅 hayatımız bebeğimiz oldu 💙 iyi ki doğmuşuz iyi ki doğurmuşuz 😊