Nurci Merhaba benim de kızım 31+1 de doğdu. Kronolojik olarak 17. Ayında ( düzeltilmiş 15) yürüdü , öncesinde cesareti yoktu birkaç kere düştüğü için , parkta elinde topla yürüdüğünü fark ettikten sonra baya hızlandı ve cesareti yerine geldi. Biz eşimle koridorda karşılıklı oturur hadi gel bana şeklinde oyunla yürütürdük , o arkasını dönünce de minik minik aramızdaki mesafeyi artırırdık. Böyle böyle yürüdü , bir sıkıntı yoktur inşallah zamanı gelince yürür sıkmayın canınızı.