-sevimlipolyanna- benim arkadaşım duğumu vardı onun için memlekete geldim üni okuyordum başka bir ilde. Sonra düğüne gittim eşim de oradaydı ben düğünde fazla durmadım çünkü akşam dönmem lazım dı somra ben gidecem dedim vedalaştım arkadaşımla saat 10 gibiydi sonra eşim dedi ki ben bırakayım seni otobüsle falan gitme dedi. Bende nasıl olduysa tamm dedim arabada giderken sohbet ettik Şırnak da olduğunu ve jandarma olduğunu söyledi adını soyadını söyledi bende kendimi anlattım eşim bugün gitme yarın git dedi son 5 günüm kaldı şırnağa dönecem hatta ben seni götürürüm dedi Ankara’ya okulum Ankara dayadı neyse tamm dedim numara alışverişi yaptık beni eve bıraktı. Gece 3 de yazdı eşim bana öğle kahve içmeye gidelim mi diye bende tamam dedim. 1 gün içinde beni sevdiğini söyledi 6 yıldır beraberiz 5 yıllık evliyiz 2 tane çocuğumuz oldu.