ldb hiç birşey yapmayın. Evet göbek fıtığı gibi gözüküyor ama bilemeyiz doktorlar daha iyi bilir. Benim bebeğimin daha da dışına çıkıktı
Doktora götürdüm ve doğuştan, hiç birşey yapmayın ellemeyin, sarmayin kendiliğinden geçer demişti. Çok sürmedi düzeldi göbeği oğlumun