Kızlar ilk postumu bilen vardır hayalet çizgi çıkmıstı o gün kan verdim negatifti kanda adetime 5 gün vardı şu an adetime 1 yada 2 gün var bugün ki testlerim bu şekilde , sorum şu sonradan kan da yükselen oldu mu ? Yada böyle bişey imkansız ise benim idrar testlerim neden böyle çıkıyor bunun dısında kaset testten 4 tane daha yaptım aynı şekilde çıktı kafam çok karısık hem umutlanıyorum hem adet geciktiriciyi içmem gerekiyor eğer gebe değilsem son kez gidip kan vercem ama olumsuz olmasından da korkuyorum sanırım ümit etmistim çünkü baya ( bu arada su ile denedim idrar testinde kuruma çizgisi bile çıkmadı) 