Sorum uyku eğitimi alan ya da pedagojik açıdan bilgisi olan arkadaşlara… kızım 4 aydan beri meme destekli uyuyor ve uykuları hep 30dk 1 saatte 1 emerek tekrar uykuya geçiyor. Bu hem beni hem onu çok yoruyor. Çocuk doktorumuz artık gece emzirmesini ve meme uyku ilişkisini kesmem gerektiğini söyledi. Bugün 3. Gün ama kızım uymaya geçeceği zaman o kadar çok ağlıyor sinirleniyor ki az önce üstünü asılarak uyudu mesela ağlaya ağlaya. O ağlarken ninni söyleyip poposuna pışpış yapıyorum kalkmak istediğinde sarılıp geri yatırıyorum ama genelde sarılmayı reddediyor. Sizce yanlış mı yapıyorum güvenli bağımız zedelenir mi?