Fatima23 Arkadaslar bebegım 1 aylık dun kakasını yapmadı aksam doktora goturduk doktor ilac verdi yaptı ama dun yaptıgı oydu bugun hic yapmadı anne sutu veriyorum neden boye ?😥kimde bu durum yasandı?
Gaydin14 Fatima23 yeni doğanların 10 güne kadar kakasını yapmaması normal.diye biliyorum.kabiz olduğuna emin misiniz?
xfundaaa Fatima23 oyle herseye doktora goturmeyin ya gunah daha 1 aylik ne isi var mikrobun icinde hastanede bebekler 10 gune kdar kaka yapamayabilirler bu cok normal arastirin isterseniz doktora da sorsaydiniz aslnda demesi lazim yani bnm de ilk basta oyleydi yeni ilk cocuk blmiodum kaynanam gil poposuna sabun yapıyordu hemen bezini dolduruyordu bi gun yapmasa oyle yapiyordu sonra doktorar goturdum 10 gune kdr yapmasa bile normal dedi artk birakiyorum 3 5 gunde bir yapiyor
Fatima23 Gaydin14 ya bilmiyorumki ilk bebegim aplıyo qazı oluyor yani bana oyle normal deyen yok ki yurd dışında yaşıyorum ailemden kmse yo tek basına eşimleyim oda agladıgına dayanamıyor canı acıyor falan diyo bende panik oluyorum 😥acaba kabızmı diye
Bulutcuk Benim de bebeğim 1ay 5 günlük dün öğlen yapmıştı bugün daha yapmadı ama normal diye bildiğim için panik olmamıştım doktora gittiğinizde kabız olduğunu nereden anladı acaba çünkü normal diye biliyordum ben de
Fatima23 Bulutcuk bilmemki😒yapmoyorsa canı acıyor diye dusunuyorum bir ıkınma cabasında ama olmuyor çişini cok yapıyo
xfundaaa Fatima23 canim benim zaten sadece anne stu alıyormuş bende yaşadım bunu kaynanam haci sakir yapti poposuna atti fitil gibi hemen yapti ama su gibi demek ki neymis kabiz değilmiş kabiz olsa zor olurdu
Ozgesen48 Anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar yapması normal müdahale etmeyin .. Anne sütünde posa vs olmadığı için uzun süre yapmayabilir, gayet normal bu .. kabız demek için kakanın çok sert olması lazım ..
Kvsryld Benim bebeğimde 2 gündür yapmıyor dün doktora sordum 10 güne kadar normal dedi. Bir de her gün 1 çay kaşığı zeytinyağı ver dedi. Henüz vermedim ama
Gaydin14 Minikkelebek anne sütü alan bebeklerde normal.sivi beslendiği için.onemli olan cisi.eger günde 6_10 adet cişli bez degistiriyorsan endişelenecek bir durum yok.doktorlar bu şekilde söylüyor.