Selam 👋
Güzel anneler size birşey danışmak istiyorum
Biz kiradayız bu yıl kiramız mayıs ayında kontratını yenildiğimiz de ev sahibiz yeni ibanına atmamızı söyledi o hesabını kapattığını söyledi tamam dedik ve yeni ibana kirayı attık dün yine eşimi aramış ve tekrar yeni ibana atmasını istemiş bunu neden yapıyor olabilir bizim için ilerde bir sorun olur mu 🧐
Böyle bir durum Başına gelen varmı .?