Annelerim merhaba ben 5 numaraya kadar hep molfix kullandım memnundum da ama 6 numaraya geçtik artık molfixin 6 numarasının hep 33 lüsü falan var çok pahalıya geliyor ve hemen bitiyor heryerde de bulamıyorum Ankara da yaşadığım halde yok her yerde marka değiştirmek zorunda kaldım artık bana 6 numara memnun kaldığınız kullandığınız markaları söyleyebilir misiniz?