Kızlar fotoğraf yükleyemiyorum. Ama yediğim içtiğim ne varsa yazacağım.
Kahvaltı
Haşlanmış yumurta 2 adet 1 dilim ekmek ve bolca yeşillik
İçecek serbest Çay içtim
Bebeğimden kalan pankekleri yedim 🤫🤫😁
1.ara öğünü şimdi yapıyorum
Papatya çayı+ yarım Elma ve 1 yemek kaşığı kadar yer fıstığı