Kızlar Aile hekimliğinde dolven yazdirmak istedim 12 aylikti bebeğim. Doktor dedi ki ateş olmadan önermiyorum cok kullanimda çocuklarda otizm yapiyor gibi bir seyler söyledi. O ara bebeğim ağladiği için bir sey soramadim ama ilacı da yazdı yani geçen diş ağrisi vardı cay kaşığı ile verdim 10 kilo suan ama içimde de süphe kaldi. Kullanan var mı, neden öyle dedi doktor?