Başlarda bende humana çayı ile başladım içinde şeker ilavesi çok olunca bıraktım.Günde iki defa promalt arada rezene çayı hatta bu ara lipton kış çayıda tüketiyorum.Zaten gerisi bol su bol meyve ,ceviz ,havuç ,roka,dere otu,tere,arada tatlı faydalı ne varsa tüketiyorum.Emzirmekte çok önemli faktör bunu atlamamak lazım