Geçici bir durum merak etmeyin bence hiç biberon mama olayına girmeyin. Sık sık emzirin teklif edin gerekirse saat başı 4,5 dakika emzirin ama sık teklif edin. Çok da zorlamadan iyice reddetmeden bitecek gidecek hiç canınızı sıkmayın ama dediğim gibi mama ve biberon olayına girerseniz iyice dönüşü olmaz onu diyim. Elbette çok uzun sürerse çocuk aç kalmasın ama emiyorsa az da olsa emin olun eskiye dönmek kolay olur. Bu arada 4 aylık bebekden de artık 20 dk emmesini beklemeyin. Emmeyi sıklaştırıp bu süreci atlatınca bebişin yeni normali neymiş ona da bakarsınız