Bebeğim beş ay dört günlük beşinci aya kadar anne sütü+mama şeklinde beslendi sütüm zaten azdı bi kaç gündürde bitti iyice mamaya geçtik sadece. Dünkü kontrolümüzde doktor mamayı azalt, gece beslenmesini kes, tadımlara başla bir an önce bebeğin kilosu fazla dedi kızlar gece beslenmesini nasıl kesicem? Ek gıda işini nasıl yapcam? Bi akıl verin bebeğim krize girer gece uyanıpta mama içmezse 🤦🏻♀️