Kızlar hamilelikt ekran sulandırıcı kullandim 7 ay onc edogum yaptım ikinci çocuğumu ,bacaklarımda varış var kaç gudnur bacaklarım aşırı agriyo ortopedi kalp damara git dedi randevu aldım gidicem ama bacağımda ara ara morluklar oluyo ve bugün farketim kolumdada morlukk oluşmuş koldada yaparmi yada bu durumu yaşayan varmi korkuyu bu morluklar beni