Yarın 14 aylık olacak bebeğim. Bir kaç gündür uykuya geçmiyor gece uyanıyor oyun oynamak istiyor. Önceden beşiğine koyup hafif sallayıp veya zor olsa da uyuyordu şimdi ayakta sallıyorum bile direniyor; gözleri kapanıyor,uykusu var ama uyumuyor. Konuşmada geri gitme var sanırım. Öncenden Baba,dede,aba, ede diyordu şimdi sadece dede diyor geçici mi yada şuan atak haftasinda mı ?