yag Arkadaşlar bebeğim 5 ayın içinde yavaş yavaş başlamak istiyorum tadımlara bir de kaşık manası da denemek istiyorum geç duyuru hem de geceleri iyi oluyor diyorlar fikrinizi almak istedim deneyen var mı ?
Bizal yag 5 buçuk aylığız 10 günden beri 3 gün kuralıyla sebze ve yoğurt tadımı yaptırıyorum. Sadecr anne sütüyle besleniyor, kaşık mama ve muhallebilere geçmedik. Doktor önerisiyle önümüzdeki ay geçeceğiz sanırım.
Bizal yag bir de bazısının içinde şeker fazla miktarda olduğu için önerilmiyormuş. Kendiniz pirinç unu yulaf unu keçiboynuzu unu vs içine taze ve kuru meyve katarak yapsanız daha iyi olur tabi 6 ay sonrasında.