merv18 Kızlar bebeğim 15 aylık, yaklaşık 3 haftadır yürümeye başladı ama sürekli düşüyor normalmi dışarıdayken hiç birakamiyorum ayakkabılarla daha çok düşüyor gidemiyor
tunaaamom24_ merv18 oğlum da 2,5 aydır yürüyor hala çok düşüyor dengeyi kuramıyor. Kendinden dört ay küçük bir arkadaşı var, kız seke seke koşuyor 🤷 ben de bekliyorum dengeyi kuracağı zamanı 😅
pozimom merv18 daha alismadi normal canım bi iki aya rahat yürür ben crocs terlik aldım giyiyor onunla daha rahat yürüyor
tunaaamom24_ merv18 yani ama önemli bir şey yoktur zaten çok sürmez niye düşüyor derken bir bakmissin duvara bile tırmanirlar 😅
pozimom merv18 bizde de ayakkabı var ama ayagi burkulur gibi oluyordu önce terlikle başladım arada ayakkabı kullanıyor o zaman yürüyor burkulmuyor şimdi 16 aylık