Bebeğim 8 aylık olmak üzere, sabaha karşı gaz çok sıkıştırıyor. Bu aralar hiçbir şey yemiyor onun yediği bi şeyden değildir yani. Klima hep açık, evde zıbınla duruyor ama klimayı 16′da da çalıştırsam 27 dereceden aşağı düşmüyor. Ayakları serin ama soğuk değil. Gece tavan vantilatörü açık odanın ısısı düşmüyor yani vantilatör de tam üstünde değil çaprazında duruyor, yine zıbınla. Üşüyor mu desem sanmıyorum ama ne bu gaz sizce çok ıkınıyor kaka yaptı sanıyorum öyle bi ses çıkarıyor ama bakıyorum gaz.