Sedaalya benmerkezci dönemin en normal davranışları diyebiliriz aslında. Kendi istedikleri olsun, her şeyi kendileri yapsın, itiraz edilmesin isterler. Keskin hayırlarınız olsun, her şeye hayır demeyin. O zaman daha da üsteliyorlar ve krize çeviriyorlar çoğu şeyi.
“Bunu böyle yaparsan şöyle olur/olabilir, sen bilirsin” diyerek seçimi ona bırakın. Seçim hakkı onlarda olunca genelde yapmıyorlar. Sürekli hayır denildiğinde, yapamazsın denildiğinde özellikle yapmak istiyorlar.