renastas sizin ki farklıymış bende bırsey olmadı ıkıncıısınde sadece böbrek buyumem ve enfeksıyon vardı ev çıkamıyordum acayıp bır ağrı oluyordu soğutma yanında halt yemıs dobleron ıctım 2 haftaya o getırdı doğumum kötü gecmıstı zor oluyor ama 4 yaş oldumu çocuklar akıllanıyor bıraz senden sen gıdıyor ama heralde ıkıncı olmasaydı yapmazdım tek çocuk kalırdı dıye düşünüyorum gecmıs olsun sizede