handeyildiz sabah kalkış saatini yazın önce. O size tekrar yatağa geçmeniz gereken saati söylüyor. Saat 15.00 yatağa geçtik saat 15.05 uyudu gibi yazıyorum. Maksimum 17.00ye kadar uyumalı diyor mesela. 17de gidip uyandırıyorum ağladı çok huzursuz uyanmak istemiyor diyorum 10 dk daha müsaade edin sonra tekrar deneyin diyor. Aynısınj yapıyorum. Yani bebekte ne gözlemliyorsam ona yazıyorum o size yapmanız gereken her şeyi söylüyor. Oğlum 4 aylık 4 gündüz uykusu yapıyor bugün hepsine dediği saatte geçti gerçekten. Ben önceden kalkması gereken saatte kaldırmıyormuşım ya da uyandı diye kaldırıyordum. Saate bakmıyordum bu şekilde bebek çok kolay adapte oluyor. Bence uyku eğitimi verenlerinde yaptığı bundan farklı değil