İkizlerimden biri resmen mamaya bağımlı.25 aylıklar. Hala mama içiyorlar bu dönemde hala mama içiyor mu bebekleriniz ya da ne zaman bıraktılar. Gündüz bile talep ediyor. Bazen öğle uykusu dışında istemiyor ama hasta ise hiçbir şey yemeyip sadece mama istiyor. Mamayı bırakalım artık diyorum yok diyor gözleri doluyo küsüyo gbi yapıyor gel diyorum yanıma gelmiyor böyle oldukça da kıyamıyorum. Nasıl yapacağımı blemedim. Gece beslenmesi 1 2 kere falan kalkiyo iciyo geri yatıyorlar. Aylık 8 bin mama parası veriyoruz. Ne yapacağımı blemedim.