Birdunyabircennetannesiii hiçbir sorun çıkmaz, çıkartamazlar. Belediye gelip ilaçlama yapar bunu talep edebilir okul yönetimi. Ki okul açılmadan bunların yapılması lazım bence.
Bizim okulda tahtakurusu çıkmıştı mesela. Kızımda ısırıkları fark edince hemen öğretmenine yazdım, o da diğer öğretmenlere sordu. Öğretmenleri bile ısırmış farkında değiller. Okulu 2 gün kapatıp ilaçlama ve temizlik yaptılar. Mecburlar buna.