Beyaz zıbınları vardi kirliydi birikmişti leke çıkarıcım bittiği için
dün aldım lekeli zıbınlarına döktüm sıcak suda bekledi bugün yıkadım bütün lekeler çıkmıştı ama delinmisti zıbınların 5 tanesi
Leke çıkarıcıyi çok döktüm ondan mi oldu anlamadım ben sizce niye delinmistir