Boncuk-anne prp2727 hamile misiniz bilemem ama 6 ay sonra olmuştum. 1 -1buçuk sene sonra regl olanlar bile var bana normal geldi
Elfgrn prp2727 Çok normal Ben 18. Ayda Oldum emziriyordum. Doktorum doğumdan sonra ilk 1 yıl adet olmamak veya düzensiz olmak normal kabul ediliyor. Aktif emzirme varsa bu durum 2 yıla kadar uzayabiliyor semti.
babymamma prp2727 doğumdan sonraki ilk 1 yıl düzenli regl döngüsü beklenmez 1 yıl hiç regl olmayabilirsiniz düzenli olabilirsiniz bi ay gelir bi ay gelmez az gelir pıhtılı gelir renk değişimi olmadığı sürece 1 yıl vücut kendini toparlama sürecine girer emzirip ezirmemekle alakalı değil tamamen rahimin yumurtaların toparlanma süreciyle alakalı
babymamma prp2727 doğumdan sonraki ilk 1 yıl düzenli regl döngüsü beklenmez 1 yıl hiç regl olmayabilirsiniz düzenli olabilirsiniz bi ay gelir bi ay gelmez az gelir pıhtılı gelir renk değişimi olmadığı sürece 1 yıl vücut kendini toparlama sürecine girer emzirip ezirmemekle alakalı değil tamamen rahimin yumurtaların toparlanma süreciyle alakalı
pamukoul Elfgrn bende düzensizlik için doktora gıtcektım normal kabul edılıyor o zaman leke tarzında gelıyo regl döngüm ve günüm degosto hep
parlaska babymamma peki bişey sorucam ben doğum yapalı 6 ay oldu. 4. Ay adet oldum bitti 5.ay oldum bitti. Bittikten 1 hafta sonra tekrar adet oldum şuan 2.günüm düzensizlik ten mi yoksa kist falan mı anlamıyorum
mamabear_ prp2727 emzirdiği süre boyunca regl olmayanlar var ama ben o şanslı kişilerden olmadım maalesef. 6. Ayda falan olmuştum sanırım
kivancege sevcih imkansız değil bu arada Teyzem ile annem arasında 10 ay var Yani teyzem 1 aylıkken anneannem tekrar gebe kalmış Dikkatli olmak lazım süt koruyor diye güvenmemek lazım
babymamma parlaska büyük ihtimalle düzensizliktendir ara kanamalar olabilir normal yani ama 6. Ay kontrolüne kadın doğuma gidilmeli mutlaka 6 ayda bir rutin kontrol yapılmalı
Elfgrn prp2727 o zaman hamile kalmamak için engeliniz yok, bir damla yeterli zevk suyundan bahsetmiyorum bile, gebelik istemiyorsaniz birden fazla güvenilir yöntemler denemenizde fayda var
sonkaynanabukucu prp2727 GERI CEKILME BIR KORUNMA YONTEMI DEGILDIR kamu spotu gibi yazmak lazım sanırım sonra vay efendim korunuyordum hamile kaldim ama neyle korunuyorsynuz sorusuna cevap yok