Bebeğim 16 günlük ve burun tıkanıklığı sadece serum fizyolojik damlatılarak geçmiyor. Hastanede doktorumuz sadece serum fizyolojik damlat hapşırarak burnu açılır, aspiratör vs kullanma sakın dedi ama internette farklı doktorların burun yıkaması yaptığını görüyorum. Yenidoğan için siz nasıl açtınız burunlarını?