Ozgeakah bizde o aylardayken olmuştu bende sizin gibi tereddüte kalmıştım olcek kasıgı vardı yanlıs hatırlamıyorsam onun yarısından biraz az vermiştim ml hatırlayamadım dr tekrar sorun isterseniz geçmiş olsun insan bebeği olunca tekrar tekrar sorguluyor 🫂