neolmusyaani çocuk için değil ama kendi EEG’m ilk çektirdiğimde aynı belirsizlikler doğrultusunda tekrar çektirdim. Sonrasında normal çıktı, frekanslar anlık olarak değişiklik gösterebiliyormuş, bir nevi sağlaması olarak tekrar çekelim denildi. Eğer denge ile alakalı problem yaşıyorsa KBB’ye de göstermenizi tavsiye ederim. Denge iç kulakla alakalıdır, umarım büyük bir problem yoktur. Geçmiş olsun 💐