Benim bebeğimde de aynısı var aynı bölgelerde. Dr isilik dedi. Hiç birşey vermedi. Duş ve serin tutmak yeterliymiş. 2 kere bazen 3 kere duş aldırdığım halde sanki artıyor. Üstünde tek zıbın var. Bugün mavi hametan sürdüm hiç sönmedi. Çocuğum benek benek nefret ediyorum yazdan 🤦🏼♀️