Kızımın ateşi 3 gündür düşmüyor 38-39,7 arasında gidip geliyor doktora gittik 3 farkli bir şeyi yok başına gelen var mı? Ne yapabiliriz? Dolven Calpol dönüşümlü veriyorum 4 saatte bir zaten üstüne bide suya sokuyorum anca 38 e düşüyor be yapacağım bilemedim