alpaslanmom_ Hastaneden eve geldiğimde kaynanam ateşi 38 üstü olan görümcemih oğlunu bize getirmişti yeni doğan bebeğimin yanına, o an ona “ sen geri zekalı mısın, hasta çocuğun ne işi var şu an burada” diyemedim. İçime oturdu, görümcem yine aynı çocuğu ateşli bir şekilde ertesi gün yine bize getirdi, en son arabanın anahtarını verip çocuğunuzu hastaneye götürün diyebildik, bu arada bizim çocuklar hastayken görümcem asla gelmez bize kendi çocuğuna bulaşır diye korkar. Allah kalplerine göre versin ( amin)