Kızlar merhaba. Özel bölgemi gebelikten önce lazere başladım diye traşla alıyordum, gebelik olunca lazeri bırakmak zorunda kaldım ve traşla devam ettim. Doğumdan önce de temizlemiştim, doğumun üzerinden 2 hafta geçti kontrole gitmem lazım ama çıkmış tüyler. Sezaryenden sonra özel bölgesini traş eden var mı? Dikişin üzerinden hafifçe yapsam sorun olur mu ?