MommyNest Regl biteli 3 gün oldu ve mide bulantısı iştah kaybı ve hafif baş dönmesi var 6 aylık bebeğim de var sizce hamilemiyim test için 1 haftayı beklicem
[silindi] MommyNest regl biteli 3 gün olduysa nasıl olacak 🤔 üstüne görme olmuş olabilir belki o durumda da bir hafta beklememelisiniz zaten hemen test yapmalısınız
kirmizibalikbeachte MommyNest bu hafta tamamen aynıydım. Hatta reglim 3 gün gecikmişti. Kesin naneyi yedim dedim ama ama bi geçti sonunda 😅 arkadaşın dediği gibi belki salgın vardır, bende baş dönmesi mide bulantısından ölüyordum. Hiç bişey yiyemiyordum 🤦🏼♀️